18 March 2008

Happy Easter



This Easter bunny, drawn by Julie Østergaard is my desktop background right now - and it makes me smile everytime I look at it - so I thought I would share it with you. This easter holiday is very much about birthdays this year, mine was yesterday, Nanna will be 4-years old 20th of march, and my older sister celebrates her 40th on friday!

I hope to post a DIY-guide to my little peacebirds - in between parties and cooking - since a reader thought they would be a great easter project - and I agree!

3 comments:

Lotte said...

HAHAHAHAHA...Den er lige i øjet...super genial...kan godt forstå den får smilet frem...hihi

Hjerteligt tillykke med din fødselsdag :D HURRA

Fine fredfyldte Peacebirds :)

P.s. Lyder lækkert med nyt studio, også nær C.F. galleri med gode kunstnere...
Vild med maleriet af Søren B. "Papfar"..
Han har også udstillet på Galleri V1 i KBH. med sin
originale "Papkunst"
Der kunne jeg snildt ha puttet et par stykker i ærmet på vej ud...hehe
Har altid øje på HMN...også en fast V1 udstiller...
Jeg har 4 melanin tallerkener af HUSKMITNAVN...rigtig
fede...
Nå nu må jeg vist stoppe...haha
Ha´en dejlig GUL GLAD TRAVL PÅSKE...

i♥sisterbrandt said...

· { tillykke, håber du har det godt ... næste gang jeg er i Århus, håber jeg du giver te ... vil du sende mig din nye adresse på mailen, har en lille ting til dig fra india xxoo } ·

olivelse said...

I love your blog! So beautiful and inspiring!