25 March 2009

GRIB - event



GRiB!! er et netværk af 16 kreative mikrovirksomheder, som arbejder med visuel kommunikation i Århus. Vi har udfordret hinanden med forskellige kreative opgaver, det er blevet til 16 fantastiske grafiske/visuelle værker. Værkerne udstilles fra d. 27. – 30. marts hos Galleri Charlotte Fogh, Klostergade 32, 8000 Århus C.
RECEPTION FREDAG 27 MARTS FRA 15 - 19
LØRDAG OG SØNDAG 28- 29 ÅBENT FRA 12 - 16.

Du er hermed inviteret til at kigge forbi til receptionen - eller lørdag imellem kl. 12-14 - hvor Line og jeg er til stede.
På gensyn!

3 comments:

Helle said...

Det ser virkelig spændende ud, jeg ville ønske, at jeg kunne komme, men jeg er i Amsterdam.
Er der en blog, hvor jeg kan se mere om jeres netværk?

kh Helle

Sidsel_._ said...

Hej Helle

tillykke med din nye blog - dejligt at se dig igen.)

Grib´s blog med mere infor om projektet og forløbet finder du her
http://www.grib-bogen.dk/

- vi har også fået trykt en fed bog om processerne der kan købes via hjemmesiden snarest.

Anonymous said...

Spændende, ville ønske jeg kunne komme og se den, men bor i København.
I skal have held og lykke herfra :)
Hilsner Lone